maandag 9 november 2009

preSent

Voor wie ook van handmade houdt: welkom op preSent, pakjes met een +, 13.12.2009, Prins Leopoldstraat 41 in Borgerhout.
Kiala maakt juwelen, vooral in zilver.
Nathalie waagt zich aan kinderhebbedingen, van meubels over kleertjes tot beelden.
Froya houdt zich bezig met mooie, (vrouwelijke) objecten uit het Zuiden.
Heidi maakt pareltjes van juwelen, stuk voor stuk uniek.
Hilde houdt zich bezig met voorwerpen van Japans papier én lederen tassen.
Ellen waagt zich aan zotte kleine kleertjes of (baby-)handigheidjes.
Parking is er voldoende, betalen kan enkel cash.
Wees welkom tussen 10u en 18u om te snuisteren, om bij te kletsen, om te kijken, om te kopen, om te genieten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heidi,
Moest ik een oorbellendraagster zijn en gaatjes in mijn oren hebben ik ging weer direct voor de nr 1 met het witte rokje ? Zoals ik ook direct viel voor de eenvoud van de rode die ik aan ons Sigrid gaf. Succes Geertje

Heidi zei

Goeie keuze! Gaatjes doen geen pijn hoor ;-) 'k Heb ze Sigrid al zien dragen, stonden haar goed!