maandag 7 december 2009

Kleinood

Hij is er.
Hij is 8O pagina's dik.
80 pagina's met een selectie van mijn fijnste blogteksten van 2008 en 2009.
80 pagina's lees- en kijkplezier: mijn blogbundel!
Speciaal gemaakt voor jou, mijn bloglezer.

Hij wordt in primeur verkocht op preSent, pakjes met een plus. Dé beurs nu zondag 13 december in Borgerhout.
Info zie onder.


Jij als actieve bloglezer hebt echter 'reservatie-recht', de eerste druk ligt immers slechts in 70 exemplaren in de rekken. Wil je dit boek? Stuur mij dan een mail met als onderwerp 'ja ik wil'. (heidilambrechts@yahoo.com) Laat me weten hoeveel exemplaren je wil (immers ook het ideale geschenk voor andere leesgragen uit je omgeving) en waar je hem zal ontvangen (live op preSent of thuis geleverd
met verzendkosten).
Dit kleinood is van jou voor 12,5 euro.

Ik wens je evenveel plezier met mijn bundel als ik er aan had tijdens het maken. En... blijven lezen op mijn blog, want zonder jou, geen Boe, Da en ik.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Heidi,
Gefeliciteerd met je eerste boek en daarmee ook je volgende stap naar het schrijversbestaan :-) !
Ik zie je (graag) zondag.
Groeten
Jan

Heidi zei

lieve Jan,
merci voor je felicitatie. Jouw reactie doet deugd in deze windstilte ;-)
liefs en even graag tot zondag

Annie zei

Mooi! Knap werk... En ga je ook signeren? Bedenk alvast een passende one-liner...